Annan ort..

Idag åkte jag mot annan ort för att jobba..
Va inte så fruktansvärt sugen på det måste jag säga..
Men det gick över förväntan..
Jag insåg till o med att det va bra. en prövning för sig själv liksom...
 
Jag hoppade över kvällens step, va så fruktansvärt trött i huvudet..
O idag har jag känt lite smått i ryggen..
Spänningen typ..
 
Så jag tror att läkaren ringer i morgon o frågar om örat blivit bra, vilket det verkligen har..
Pjuhu..
Så om jag får för honom så ska jag ta min spruta igen..
O få ny energi!!
 
Har varit ganska trött den senaste tiden, opepp liksom..
Kanske har med sprut-lösheten att göra (ne, jag kom inte på nått bättre ord) haha..
 
Nu e disken borta, o jag har ätit en kvällsfrukost (smidigast just idag)
 
O även tvättat min ena sko som jag lyckats kliva i hundskit med..
Morr..
 
Nu får det va lugnt resten av kvällen..
Så det så...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0