Fan´s förbannade skit.

Somna aldrig om när man vaknat "skapligt" för att hinna med en del på sin lediga dag..
Jag slocknade, o drömde massa sjuka drömmar..
Sen slog jag upp mina gröna o de va fortfarande lite mörkt i rummet..
Tittade på kl o va fan e det jag ser!!!!

klockan va 12.30..!!!
Va faan hände där liksom...?!?
 
Huvudvärken kom snabbt därefter..
 
Va inte sugen på så kallad frukost alls..
 
Skulle ju ner på stan, o jag insåg att det inte va lönt..
Tills syster informerade mig om att gallerian har öppet till 15..
På med "nått" o lite snabbsminkning o sen gick jag ner...
Ganska lugnt för o va en lördag..
Hittade svarta leggings då jag fått slänga mina förra..
Men inga vettiga byxor blev det då inte..
Jävla skit..
 
Idag är sandra o D i Gbg för lite julbord, konsert o helglyx..
Det är dom verkligen värda efter några intensiva veckor med husrenovering o stimostoj..
Hoppas de har det toppen..
Tror minsann att Lena Ph skriker för fullt just nu..
 
Jag har tvätten i torkrummet nu, o en brödlimpa i ugnen..
Så ja, jag har väl hunnit de jag ska..
 
Men nej, aldrig mer så här lång sovmorgon!!
 
Btw, man säger ju att man skaffar hund efter sin personlighet..
Alltså att den påverkar vilken ras man väljer..
O hade jag haft tid o viljan att låsa mig sisådär 10 å¨r framöver så hade det fått bli en sådan här..
 
Visst skriker det Pila om den!!
O då skulle den heta nått i stil med Ove eller Berra..:D
 
Nej, nu måste jag fortsätta...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0