Grattis Elias !!

Idag är det redan 2 år sedan vår fina Elias föddes...
Den där lilla killen som ringer mig om dagarna o berättar vad han gjort under dagen..
Han som kan sjunga en liten sång då o då o som kan skratta så han trillar omkull..
Han är även den underbara lilla krabat som säger åt mig att lägga mig ner, ger mig en kudde o lägger sig tätt intill o som sen klappar mig på handen som "såååjaa" , nästan som om det vore jag som va liten:)
 
Jag kan inte beskriva med ord hur mkt den där lilla killen betyder för mig...
Att få vara hans moster är guld värt!
 

När jag vaknade ringde han o såg till att jag kom upp..
Han va väl medveten om vilken dag det var..
Men att han sa att han redan fyllde 10 år vill jag nog inte riktigt va med på:D
 
 
Ser fram emot en kväll ihop med födelsedagsbarnet...
 
Men först...
En dag på jobbet, MITT jobb:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0