Känsliga läsare varnas!!

Va ju som sagt hos läkaren idag, igen..
 
Fick salva nu..
Jag hoppas verkligen att detta ska hjälpa nu..
För det e sjukt irriterande att gå med ett öra som ser ut så här..
 
Arbetsdagen gick sakta med säkert framåt o när jag slutade drog jag till syster o Elias..
Lillkillen e sjuk, o det märktes..
Inte alls lika pigg o glad..
men ett o annat skratt fick vi allt fram:)
Men han va mest myssjuk o gosig..
Man känner sig så maktlös när man ser dom små må sådär..
 
:(
 
Kvällen bjöd även på step..
Lite nytt återigen i slutet så man kunde inte ta ut sig så mkt som man önskar..
Det rör till det lite, om man säger så..

Efter träningen e det smarrigt med lite smått o gått.
Fick bli detta, o jösses, mätt e bara förnamnet:D
 
Nehe, kl gick fort ikväll..
ska nog bli tidig sänggång tror jag..
Disken tar jag imorgon:P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0