Överaskningar!

Sådan är alltid lika roliga..
O idag fick jag besök på jobbet..
Det va syster o Elias som kom o sa hej..
Elias kom med en påse som han gav mig när han såg mig..
Det va min brödform, o vet ni, det va nybakat bröd i den:)
Mitt favoritbröd:)
Jag va lika lycklig som Elias va stolt!!

Efter att dagen gått så åkte jag hem o skulle ut på promanden som jag lovat med själv..
Syrran o Elias hakade på..
Så genom stan gick vi i rask fart..
Elias har full koll på det mesta...
Polisbilar, epatraktorer o ah, allt:)

Sen fick det bli bus o te i min lya innan de åkte hemåt..

Nu e disken borta, o jag ska landa i soffan...

Imorgon blir ett spännande möte på jobbet..
Så ska ladda inför det..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0