Jag vann..!!

Har lyckats tacka nej till både tårta, kladdkaka o en härligt smarrig godisskål idag..
 
Klapp på axeln..
 
Däremot har jag ätit mig otroligt mätt..
Fick sen lunch så smällde i mig en rejäl matlåda med kött, sallad o lite potatissallad..
 
O sen ikväll blev jag bjuden på kycklingsallad av Sandra m familj uppe i huset...
Åt lite för mkt då oxå..
 
Proppmätt delux...
 
Men 5e dagen utan skräp i magen..
Heja heja...!!
 
Har fått känningar i ryggen nu..
Har ju tre kotor i bröstryggen som sitter ihop då brosk har blivit ben..
O där gör det ganska ont i vissa rörelser..
Men om jag har slitit mig eller om det e reumatiskt vet jag inte.. :/
Även knäna värker lite från o till..
Men absolut inte så illa att jag behöver ta nått mot det, än!
 
Örat är inte helt bra än..
Har två dagar kvar med antibiotika så håller verkligen tummarna för att det ska bli helt läkt snart..
 
Jag hoppas ni har en bra fredagskväll..
Min blev kanon med Eliasbus o familjen samlad..:)
 
Puss o kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du e duktig du! Sallad e inte farligt å du cyklar juh fram å tebax t jobbet :) ses kanske nått imon kram

Svar: Ja det känns bra o cykla:) Japp vi hörs så får vi se hur kvällen blir o vart:)
Pöss
Pila

2012-10-19 @ 21:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0