Ledig torsdag...:)

Dagen började kanon..
Sov till nio-tiden..
O min fina magda kom in runt 11..
Vi tog en kaffe innan vi drog ner på stan..
Tittade i lite olika butiker o sen tog vi en dagens på bowlingen..
Raggmunk o fläsk..
Fy satiken va bra det satt ska jag be att få tala om:)
 
Dock spelade jag upp 100 kr på spelmaskinen utan vinst..
det satt inte lika fint kanske:/
 
Avlsutade med ett besök på systemet så nu är alkoholen redo för lördagen...
 
Ska nog ta o storhandla idag oxå..
 
Ska träna combat med syrran vid 5..
Vet hur det blir, Pila slash förvirrat kylskåp står som ett frågetecken haha...
 
Har lossnat på stepen nu iaf, kanske lossnar på combaten oxå..
 
O vet ni, godiset ligger fortfarande kvar i skåpet..
Vilket idag känns superbra..
 
Fick posten nyss..
Lite små "välkomen till vetlanda rabatter"..
Typ en gratis tårtlängd på maxi..
 
Någon som kommer o fikar snart? haha..
 
Nehe..
ska nog banne mig åka o handla innan jag gör mig redo för träningen..
 
Tusen tack Magda för att du kom..
Det värmde enormt mkt ska du veta..
<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Tack för jag fick komma, det är bara skönt att komma härifrån samtidigt som man får umgås med den bästa <3

2012-10-07 @ 21:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0