Lördagsshopping..

Vaknade runt 9 idag o vid halv 10 va man på väg till Växjö med syster o Elias..
De skulle handla lite till huset o jag skulle egentligen bara haka på:)
 
Dock blev Elias dålig under resan dit..
Han blev rosig om kinderna o klagade över att det va kallt o att han frös om händerna..
Så efter några minuter i stan så köpte vi en filt o lite alvedon som han sörplade i sig..
 
men när vi kom till Max så va det bus o pommesdipp:)
Sen va det Citygross som hade massa roliga saker att prova på o då va han på topp :)
 
När jag kom hem slängde jag ut en förlängningssladd genom köksfönstret o drog med mig dammsugaren ner till bilen..
Så nu är den något bättre invändigt..
Ska ta utvändigt någon kväll oxå för besiktningen närmar sig.. :/
 
 
Har kommit på en sak..
Denna bloggen heter ju "pilaspepp"..
Men borde vid detta laget döpts om till "pilasdepp"..
För kan ju inte direkt kalla det för pepptalk...
 
Så nu e det färdigdeppat..
O dags för pepp igen..
 
O så kommer jag inte dela med mig så mkt av vad mina dagar går ut på o vännernas namn...
Internet e trots allt en farlig plats..
 
Så räkna med mindre personliga inlägg...
 
Tack för idag syrran o Elias...
 
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0