Överkörd av tåget..

Just så kändes det igårkväll efter pumpen...
 
Det e så sjukt irriterande när musklerna låser sig..
Man vill lyfta stången, men allt stelnar..
Det e inte den där stumma känslan som man har när man e totalt slut, utan det sätter bara stopp!!
 
Ibland kan spegelbilden ge dig hjälp på vägen, man blir förbannad o ger liiite till...
Men ibland blir man ledsen o besviken av vad som står där framför dig o då känns det bara hopplöst:/
 
Men jag gjorde det jag kunde...
 
Ikväll blir det bodystep..
 
Äckelsjukan har börjat att visa sig här o var..
Men jag vill verkligen inte stänga in mig i min bubbla..
Jag har inte tid!!

Jag fasar för dagarna innan man ska utomlands..
Har en stund att bearbeta mig i o för sig.. :/
 
Nu va frullen på sin plats nere i magen...
Idag blev det gröt med nötter o hallon..
O 2 knäckebröd..
Satt finfint..:)
 
Ha en bra dag...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

De ska du ibte oroa dig för lilla vän :)
De e inte nån chans att vi stannar hemma iaf! Finns vuxen blöjor haha ha en bra dag på jobbet kram

2012-10-16 @ 08:39:53
Postat av: Sandra

De ska du ibte oroa dig för lilla vän :)
De e inte nån chans att vi stannar hemma iaf! Finns vuxen blöjor haha ha en bra dag på jobbet kram

2012-10-16 @ 08:39:53
Postat av: Pila

Men Sandra då:D
Tack ska du ha...
Hälsa la familja..

2012-10-16 @ 08:41:16
Postat av: ....

haha :-P
vilken syn

2012-10-16 @ 09:16:24
Postat av: Carro

Kör hårt! Du är snart back on track :) KRAM!

2012-10-16 @ 10:14:30
URL: http://carrohjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0