Trampat utav bara fan...

Idag tog jag cykeln till jobbet..
Frisk o ganska fin morgon..
 
Efter jobbet bestämde jag mig för att trampa raka vägen till syrran i huset..
Men guuud va jobbigt det va..
Svetten rann t.o.m på ryggen...
 
Eftersom jag inte åkte hem o åt så stannade jag till på Helges o köpte frukt o risifrutti..
Vet, värsta sockerbomben..
Men utbudet va inget vidare...
 
Elias o jag smaskade på tills allt va slut..:)
 
Nu har jag styrt med lite småplock o suget efter något o äta kom smygandes..
Så ah, jag gjorde mig en macka..
En så kallad kvällsmacka..
O knaprade lite vitkål... namnam...
 
Vet att kvällsätandet  inte e bra..
Men ansåg att att mackan va lite mer mättande än att jag skulle smällt i mig en påse pistagenötter...
 
 
Ledig dag imorgon..
Planen va bodycombat..
Men nu va det så länge sen jag tog en långpromenad, så det får bli en sådan istället..
Men först, måsten!!
 
Tänk om man fick en vecka eller två utan måsten!!
Halleluja..
 
Hoppas ni haft en bra onsdag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0