Äntligen...

Idag vaknade jag strax innan halv 10..
Har sovit heeeela natten o kände ett lugn inombords..
Ingen stress o bara en ledig söndag att se fram emot..
 
Åt en frukost o sen hoppade jag på cykeln bort till maxi o köpte lite till middagen...
 
Vid 11 tiden kom mina föräldrar för o hjälpa mig upp med de sista hyllorna o talvorna..
Hade jag aldrig fixat själv kände jag..
Tiden gick för fort så middagen jag skulle bjuda på fick mamma ta hand om:D
Lika bra det, för den blev kasslerpajen blev supergod.:)
 
Blev kanonbra här hemma o sitter nu i soffan med rena golv, mattorna e på plats, kartongerna e borta o det andra e nere i förrådet..
 
Det e som det ska vara nu..
Ni är säkert nyfikna på resultatet..
Men det kommer inget här:P
Men vi får gärna komma på en kaffe någon gång o kika:)
 
Tog mig en liten promenix ner till netto innan, skulle slänga pappersskräp o skit med..
 
Så ikväll blir det fruktsallad o scones till beck...

Magen skriker efter mat just nu men den får allt lugna sig lite..!!
 
Imorgon e det måndag igen..
O jag är på jobbet mån-fre..
 
Veckan bjuder på lite kalas o lite träning oxå..:)
 
Tusen tack till mamma o pappa för all hjälp jag fått med denna flytt<3 
Det är guld värt!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0