Bättre dag..

Ja idag har det känts bättre..
jobbet gick fortare..
Va lite spännande idag faktiskt..
Vi fick besök av ett gäng "militärer" med spårhundar som gjorde sina övningar inne i butiken..
Så det fanns massa söta vovvar lite här o var:)
 
Humöret  har varit på rätt nivå.. (rätt o rätt vet jag inte, men bra iaf.. )
 
Tankarna har varit på rätt hjärnhalva.....
 
Och avslutade kvällen med en timmas step...
 
Har fortfarande svårt för sista låtens rörelser..
Men det ska nog släppa snart...
 
Nu sitter jag o äter lite..
 
Skulle kollat på Svenska hollywoodfruar men inser nu att halva programmet har gått så jag skiter i det..
 
Har lite o plocka med iaf...
 
Sen ska jag iaf avsluta kvällen med o läsa en ny tidning som syrran hade med sig till mig..
*Motivation*
 
Haha när vi hade kört en bra bit in i passet så drog en låt igång ordentligt o då hör jag syrran skrika "Whhooo" o le som bara hon kan..:)
Varför blev inte du instruktör för;)
 
Nehe..
Då får jag tacka alla för idag...
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha vore kul faktiskt men ne.. Väljer hellre å gå på pass än å hålla i dom;) å du sis.. Den jäkla konditionen å röker e fan bra!!! Skulle aldrig klara av ett pass me lungor fulla av tjärna;) kram go go go!

2012-09-11 @ 21:48:03
Postat av: Svar till sandra..

Uhh va vidrigt du fick det att låta:/
Jag flåsar mer än du hör;)

2012-09-11 @ 22:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0