Brrrr...

Va en vacker men kylig morgon..
Men jag njöt av en härlig cykeltur bort till andra sidan stan..
 
Jobbet gick bra..
Tiden gick lite för fort så hann inte alls långt med det som skulle göras..
 
Efter jobbet trampade jag till syster o Elias..
Vi åt o busade lite..
Men han blev trött o ville ha vällingen o lägga sig..
Men det va inte lönt att jag skulle göra det, utan mamma sandra...:)
 
När jag skulle cykla hem va det sviiinkallt..
Va nästan så det ilade i pannen på mig..
Tur att vantarna va med o sjalen på..
Hade inte skadat med mössa oxå...
 
Imorgon ska jag till läkaren med örat som aldrig velat läka ordentligt..
De ska få ta sig en titt o se om jag kan smörja in med nått annat för inget annat verkar hjälpa..

Sen blir det jobb o sist men inte minst så blir det step..
Ska bli skönt o svettas lite..
 
Hoppas ni haft en bra höstdag..
Här va det kanonfint..:)
 
På återseende..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0