Fantasilöst!!

Då va det redan kväll..
Men denna dagen har aldrig blivit .. dag?!
va ju mörkt från morgon till kväll..
Regnet har verkligen öst ner!!
 
Efter några timmar på jobbet så hämtade jag syster o drog mot Eksjö..
En tripp in på dollarstore gjorde mig 300 kr fattigare..
Men uuuh så roligt det är:)
 
Stannade på en kaffe hos Elias innan jag åkte vidare hem..
Snälla syster skickade med mig en liten middag..:) <3
Kan säga att jag smällde i mig den efter att ha ätit på tok för lite under dagen..
 
Sen jag flyttade hit har kylskåpet ekat tomt...
Har ingen fantasi alls vad det gäller mat...
Så äter det som går att äta typ:D
 
Men som ni vet så e jag ju frukostälskare..
Så nu ikväll blev det så här..
Säga vad man vill, men gott är det:)
 
Har fått upp lite mer på väggarna o ändrat om lite i fönstrena...
Ska försöka få bort så mkt som möjligt på golven innan jag lägger mig..
får hjälp med det sista imorgon..
Då kommer mor o far..
Ska bjuda på middag som tack:)

(jag har redan hittat på en middag) haha..:P
 
Nu är det körslaget på tv..
o håller så klart tummarna för Team Putte..
Borde ni oxå göra:P
 
Hoppas ni haft en bra lördag..!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0