Födelsedagskalaset spårade ur..

Idag är det en viss liten dam som fyller hela 5 (!!) år..
Vart tog åren vägen...??
 
Kom dit lite sent då jag jobbade till efter 18...
Men jag hann med både kaffe o galna skratt med Lisa o Karin..
O jag kan säga att det gick lite för långt..
Nu va det ju faktiskt Celina som fyllde år men jag tror att jag o Karin hade roligast..:D
Iaf med Celinas presenter..:D
 
 
Kan meddela att Celinas skor är mina, strl 39..
Karins skor är Celinas, storlek 32!!! WTF liksom..:D
 
När jag skulle hem låg dimman tät hela vägen..
Hellyse va knappt lönt, såg inte ett smack..
 
Jag tror att jag ska ta o krypa ner nu...
 
Karin, du vet vad hålet i munnen är till för va? haha..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0