Kvällsmat med bästa..

Ikväll bjuder jag min fina Magda på middag för att sedan kolla in körslaget..
Vetlanda är ju med me en kör så nu jäklar ska vi heja fram dom till seger:)

När jag o Magda lagar middagar till varandra blir det sällan någon direkt "mysmat"...
Vi slår på stort o gör äkta husmanskost..
Ikväll blir det torsk, mos o rivna röttisar..
Namnam...

Efter jobbet åkte jag som sagt till 19 o styrde lite..
Men nu e jag tillbaka på 11,an...
Ska bli skönt o få dit möblerna så allt krimskrams får någon plats:D
Ska verklgien försöka låta bli att köpa något onödigt i framtiden alltså..
För fy enda in i helsike va saker jag har samlat på mig under åren..
Helt sjukt..

Imorgon e det söndag, o jag e ledig..
Ska försöka kolla igenom garderoberna lite..
Har ju 4 st just nu, men får bara 2 sen.
Så måste kolla över lite vad som e nått o ha..
Antar att ett o annat e på tok för litet just nu..
MORR!

Nehe, dags o fortsätta med maten..

Kommentarer
Postat av: A

Ha ha kan hålla på Vetlanda för din skull när jag nu tittar på folket.

2012-09-08 @ 21:22:50
Postat av: Fd granne

Röttisar? Haha, köttisar, röttisar, kroppisar osv:-) du är bästa pila! Glöm inte det <3

2012-09-10 @ 20:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0