Ledig helg..

Men har fullt upp på schemat..
Imorgon bär det av mot stadslivet..
O här sitter jag med 1 el 2 lass "saker" kvar..
Imorgon blir det som sagt möblernas tur..
 
Är evigt tacksam för all hjälp jag får av familjen.. <3
 
Jag sitter o äter frukost nu..
Idag blev det nybakt fralla från konditoriet här nere..
första gången på 3,5 år som jag köper frukost där:D
Så bäst o passa på;)
 
Ska strax hoppa in i duschen..
 
Sen slänga in allt i bilen o ge mig iväg till stan o plocka i ordning inför imorgon...
 
Sen kommer allt roligt..
Att inreda!!!! :)
 
Ikväll ska jag umgås med min fina vän..
Körslaget o mat..
 
O en sak är säker..
Magda släpper jag aldig..!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

SV: Tack snälla :)

Har inte tränat på hela sommarn och satte igång i söndags förra veckan. WOHOO, skönt att vara igång igen :)

2012-09-15 @ 18:16:03
URL: http://carrohjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0