Måndag..

Dagen började med en ledsam siffra på vågen..
Näe, neråt går det ju inte iaf. :/ 
det har gått liiiite för fort alltså..
 
Men jag kommer använda mig så mkt som möjligt av cykeln..
Tog den till jobbet idag..
tog bara 20 minuter..
Lite småregn men det stoppade inte mig..
 
Svårstartad på förmiddagen o lunchen gjorde inte saken bättre..
Satt som ett kolli o ville bara sova..
 
Men varorna kom så eftermiddagen gick snabbt o smidigt..
Har o göra imorgon oxå, vilket innebär en bra start:)
 
När jag slutade cyklade jag hem o möttes av min fina syster o Elias<3
De hade med sig en smarrig räkmacka som vi smaskade i oss:)
 
Elias går runt med alla verktyg o vill skruva upp saker o hamra lite här o där..
(han hjälpte mig igår med sängen, o såg pappa spika clips längs taken)

Charmtroll!!
 
 
Jag har fått in alla kläder o skit nu..
Ett nytt motto : köper jag ett nytt plagg så slänger jag ett annat..!
Fasen va kläder jag äger!!
 
Det står fortfarande 6 kartonger i tvrummet o krimskramsen ligger här o där o "skräpar"..
 
Men det ska nog bli ett hem här oxå:)
 
Jag ska strax gå o lägga mig..
 
Hoppas ni har haft en bra dag..!
 
Kramar
 

Kommentarer
Postat av: ....

tror de kommer bli ett riktigt mysigt hem där med .
du brukar få till de riktigt bra .
glömm bara inte att vattna blommorna :-P

2012-09-17 @ 22:19:01
Postat av: Sandra

Insåg att de verkligen blev en snabbvisit hos dej! Kl va juh bara halv 8 när vi satte oss i bilen :) men vi va så
Trötta så de va skönt å komma tidigt i säng kram kram

2012-09-18 @ 06:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0