Morr..

Dagen på jobbet gick bra..
Men oj va jag o Adam har o göra imorgon..
Planera o åter planera innan man får sätta igång...

När jag slutade så regnade det fortfarande..
så min snälla kollega Lina kom med bilen för o plocka upp mig o min cykel o ta oss hem...
Men jösses vilken bil..
haha..
Så upp med cykeln på "flaket" o iväg med oss mot Ringvägen med dunkande baslåda:D
Det gick ju kanon tycker jag..

Nu ikväll skulle jag försöka få upp lite på väggarna..
Men jag haaaatar verkligen allt vad borrmaskinen heter..
Först hittade jag inte chucken, så jag letade som en idiot o efter 20 min inser jag att det får bli att köpa en ny till pappa..
Ringde syrran o frågade om de ägde någon men inte..
Efter lite svordommar så hittade jag den, PÅ BORRMASKINEN!
Pappa hade ju satt fast den där för att den inte skulle försvinna..
Bingo!!

Borrade upp två hyllor i köket..
Men redan då droppade svetten o jag kände att jag inte va på humör för att tänka o borra...
Så jag gick till maxi o handlade lite..
När jag va tillbaka så åkte en tavla upp o lite småskit..
Så nu ger jag upp för stunden....

Måste ju ladda lite inför morgondagen...

Har inget direkt planerat inför helgen, men många "skulle kunna tänka mig att göra saker"

Får se vad som händer..

Tjaoooo...

Kommentarer
Postat av: Lina

haha det låter som att vi åkte ¨Epa¨.. tack för idag, hoppas helgen blir kanon! Kram

2012-09-21 @ 22:09:54
URL: http://linapetersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0