Tisdag..

Kvällen e kommen o jag har hunnit med en hel del..
Började dagen med att åka hem till lägenheten i stan..
Plocka ur allt från bilen o plocka in det som gick i skåp o lådor..
Sen drog jag bort till cecil o köpte en hasselnötslaté..
Mummms..
Vidare bort mot jobbet..
Jobbade mellan 10.15 o 18.15..
Vidare mot gymet där det belv bodystep..
Va inte på hugget kände jag..
Matt i kroppen o alla steg smällte ihop i huvudet på mig..
Kropp o knopp sammarbetade inte så vidare bra...
Men jag gjorde så gott jag kunde..

Har köpt ett årskort nu..
3400 kr fattigare på kontot..
Men nästa sommar, ja då ska jag glääänsa på stranden....

Nu sitter jag o äter..
Blev smått o gott..
Yoghurt med musli, fralla med leverpastej o ägg..
Mixade hallon med proteindrinken oxå..
Sjukt gott blev det...

Varit supersugen på sött idag oxå..
men klarade det..
Klappar mig själv på axeln..!!

Imorgon e det onsdag..
O jag har tömt förrådet o slängt in det i bilen..

Hej o håå..
Packa på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0