Växjö...

Idag drog jag med min kollega på shopping i växjö..
 
Letar efter en spegel till hallen men hittar ingen jag fastnar för direkt..
Varit o tittat överallt men nej nej nej..
 
Vi tog grand samarkand först, sen alla andra runt omkring..
 
Köpte så  klart en hasselnötslate direkt:P
 
Men på citygross kommer L på värsta grejen..
Smaksättningsgrej till sprit fanns i hasselötssmak..
Så köpte med en hem, tog lite av den lite tjockare sirapsliknande grejen i botten av ett glas, på¨med starkare kaffe o varm skummad mjölk o WHALA!!!
 
 
Min hasselnötslate!!!
att jag inte tänk på det innan:D
 
Köpte även en hårmunk:D
Så här blev det..
Så nu sitter jag hemma igen..
Några hundringar fattigare..
Nu får det nog vara lugnt med onödig shopping ett tag..
Lönen va ingen vanlig lön då jag hade obetald semester i år..
Men lite skoj måste man få ha:)
 
Ska ut o gå en runda nu..
Lyssna på musik o bara njuta av en kväll utan regn..
 
Har lite tvätt som ska in i garderoberna..
En disk som ska bort o även men matlåda som ska göras..
Sen e det beck på tv:P
 
O vet ni, stjärnfalls-önskningar kan faktiskt slå in!!

Kommentarer
Postat av: Suzi

Man kan även röra ut lite nutella i varmtkaffe, så gör jag min hadselnötslatte hemma;)

2012-10-01 @ 10:18:50
URL: http://www.suziettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0