Vetlanda

Jaha, då va man på plats..
På riktigt..
 
Dagen började rund 9 då jag slängde i mig frukosten..
Sen började jag fylla bilen innan mamma o pappa kom...
 
Efter 1,5 timma så va vi alla tre svettiga, mörbultade o allmänt "suckiga"...
Möbelbilen körde först, o jag efter...
Redan då kände jag lite smått vemod fför vad som egentligen händer...
 
När vi kom till lägenheten så va det bara in med allt, o tacksamt med bara en trapp...
Så det vi gjorde på 1,5 timma lyckades vi med på 30 min..
 
Efter lite skuvande o planerande åkte vi mot affären för att köpa elartiklar...
Sen tog vi oss lite pizza så vi orkade att fortsätta...
 
Daniel fick komma hit o hjälpa mig att fixa kanalerna på tv..
Konstiga saker här:D
 
När vi gjort allt för idag så skulle mamma o pappa åka hem o vad händer...
Jag bryter ihop..!!
Hittar ingen direkt anledning, men det kändes bara så konstigt...
Men det kommer bli bra detta...!!
 
Haft en längre period med mkt i tankarna, så hoppas att jag hittar fokusen igen!
 
Nu ska jag gå o lägga mig..
Så jag orkar med en heldag på jobbet imorgon...
 
Vill säga tuuuusen tack till alla som hjälp mig att flytta..
Kan inte visa min otroliga tacksamhet hur jag än försöker..!!
 
Jag har sagt det innan, o jag säger det igen..
Inte en jävla ljuslykta till!
Inte en!!
 
Sov gott..
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Hör gärna av dig någon gång. :) Lycka till på nya stället.

2012-09-17 @ 22:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0