Bra påsk..

Sista lediga dagen är här..
O jag måste säga att jag fått mkt gjort, o träffat många o känt att jag fått ut en hel del av denna ledigheten..
Lite färg i ansiktet oxå:)

Jag avslutar denna ledighet med ett Pumppass med Syster o M, o det ska bli riktigt gött...:)

1a idag o innebar vägning..
Ja vad säger man, att siffran steg ytterligare va ju ingen nyhet..:/
Inte oförståligt heller så..

Ser fram emot Maj o FF...
Varför jag inte börjar redan nu är för att allt skulle gå i kras på resan...
Så jag laddar mentalt o har massa smarriga recept uppskrivna till starten..!!

Det ska bli redigt Nice..
O hoppet är att kunna fortsätta o äta kontrollerat..:)

va i Nässjö idag o hittade en köksvåg..
Man ska ju mäta allt, iaf i början tills man kan se med ögonmått iställe..:)

Ne, nu är det snart dags att bege sig ner till träningen:)
Jihooo!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0