Feta lår..

Ja det kan jag förstå..
Men feta vader o fötter??
Nja...
 
Det vet jag inte om jag e så sugen på faktiskt..
 
Antar att det har med arbetsskorna o göra..
Gick ju i dom igår, men detta hade jag idag på morgonen..
O bytte till andra skor efter lunch men än har de inte lagt sig..
Benen är supervarma o det bränner o stramar..
Men har inte ont när jag går direkt..
 
Hoppas det lagt sig tills imorgon..
Annars får det nog bli en sväng till Mr Doktor..
 
Dagens jobb gick superbra..
Massa o göra o trots att vi bara va 3 så gick det kanon..:)
 
Vart bjuden på mat hos syrran efter jobbet..
 
När jag kom dit så blev Elias helt till sig o sprang in i köket o slet upp kylen..
För han visste ju varför jag kom dit;)
Sen delade han o jag på den middagen:D

Han e ju bara för go, Mosters lilla galning:)
 
Ha en bra kväll..
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0