Ny vecka..

Har inte riktigt koll på dagarna då jag jobbade fredag,lördag o söndag..
Men idag är det visst måndag!!
 
Haft en bra arbetsdag med lite medarbetarsamtal, som gick mycket bra..
Kul o höra att man är omtyckt o gör ett bra jobb:)
 
Sen fick det bli pump med syrran..

Tar mindre än innan, men känner av kroppen på ett annat sätt idag än när jag använde medicinen..
Men jag kämpar vidare..:)
Jag är ju där, o svetten rinner så jag är nöjd:)
Sandra e sjukt imponerande då hon klarar samma vikt på benen som på rygglåten:)
INTE ILLA PINKAT; AV EN .... TRÄHÄST?! hahaha...
 
Nu har jag tre arbetsdagar kvar sen är jag låååångledig..
Har fått låna resväskan som ska packas..
Men vet inte vart jag ska börja rikitgt..:/
Kan inte fatta att jag snart ska åka.. :S
 
En dag i taget, en dag!!
 
Nu ska jag se om jag kan hitta Biggest loser på datorn, då jag inte har 7an på tv.. ;(
 
Säger så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0