Söndag...

Sov till 10, sen började det krypa i kroppen o det va dags att ta tag i dagen..
Har inte kommit så långt, utan mest pratat i telefon o tar mig nu en kaffe innan jag tack mitt pick o pack o kör upp till syster m familj..
 
Gud va hon o jag har umgåts mkt den senaste tiden:)
Vi bodde ihop under semestern, o vi har nästan träffats varje dag under veckan..
O jag gillar att:P
 
Du o jag syster, vilket team;)
 
Jag försöker ladda mentalt inför ff-starten på onsdag..
Ibland undrar jag varför man gör så stor grej av det..
Man äter ju lite annat o rör på sig lite mer liksom (mycket mer kanske)..
 
Ska försöka att inte förstora detta utan ta en dag i taget..
Ska bli skönt att rensa kroppen o få fart på den igen..
 
Imorgon blir det pump iaf..
Det va evigheter sen, o det träningsvärken kommer behövas..!!
 
Jag önskar er alla en bra söndag!!
Puss o kram
 
Ps: hade inte haft något emot att vakna upp utomlands imorgon, o ta dagen som den kommer..
Mersmak delux!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0