Älskade barn..

När syster va hemma åkte jag raka vägen för att hälsa på..
När jag stannade bilen kom Elias springande med en jättefin tavla i plåt.
O jag frågar. Åh är den där till mig?!
Han nickar med ett nöjt leende..
Jag tackar o tar emot den då denna lilla varelse säger "jag älskar dig"..
PANG, där kom tårarna..
Jag såg att han blev lite orolig o jag försökte skratta bort dom men den va fan inte lätt..
jag kramade om honom o sa hur go han va o då säger han.-näe Pila gråt inte!!

Det är inte lätt att hålla tillbaka tårarna när det gäller den krabaten:) <3

Tack så jätte mycket för tavlan!!!

Kvällen fortsatte med ytterligare besök så jag blev kvar en stund innan jag insåg att de va dags att köra hemåt..

Va borta ca 2 timmar på jobbet i eftermiddag oxå..
Då har man ganska tråkigt faktiskt, om man väljer att lägga semesterns "dyrbara" timmar på att sitta på jobbet o läsa säljinfo:D
Men pratade lite med the boss så jag fick lite uppgifter ang Jkpg som jag ska till i september o rusta upp en ny butik.
Det va liiiite fler dagar än jag trodde..en vecka blev plötsligt 18 dagar!
Men får åka hem över helgerna..
Nåja, jag får se det som en utmaning..
Skönt med lite "kundfria" dagar oxå på sätt o vis..

Under dagen så va jag även o köpte en spikmatta som jag nu ska lägga mig på innan jag somnar..
Man blir tydligen dåsig o trött av blodcirkulationen så lika bra att göra det när jag lägger mig..
Har läst att det ska vara muskelavslappnande o att reumatiker använder sig av dessa, får se om de hjälper något..

Imorgon är det lördag..
Hej o hå..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0