Back to hell..

De två senaste dagarna har jag fått inse att saker o ting har försämrats med ryggen..
Vaknat på nätterna o varit stel som en kratta från nacke till benen..
Börjat hålla andan när jag reser mig, o att nysa eller andas ut djupt känns i bröstet o ryggen..
 
Jag gick i alla år o försökte att inte gnälla, för allt kom så succesivt o jag hann med förändringarna i lagom takt.
Men nu, för bara några veckor sedan så skrev jag om en promenad jag tog lite för givet.
Jag kom på mig själv bara gå, utan att ha ont o inte ta mer vara på det..
Då kände jag knapp nått, o nu i efterhand så sa det mer eller mindre PANG o alla ställen krånglar samtidigt..
vänster ländrygg, skinka, höft o knä, sen sitter bröstryggen på högersida.
Så hur jag än rör mig gör det ont någonstans.
o ja, nu gnäller jag...
För nyss va jag "frisk" ..!!
 
Vad gör jag åt det, jo tar medicin o TRÄNAR o rör på mig så gott jag kan..
O vad gör jag nu??
sitter i soffan..
dålig kombo..
 
Jag vägrar bli dum i huvudet på grund av detta..
Jag vägrar bli en nedstämd människa..
Jag vägrar ge upp hoppet om att kunna träna..
 
Jag vägrar!!
 
O jag vill inte bli någon gnällspik, jag va se det ljusa i det mörka, det positiv i det negativa...
Jag vill inte se det sjuka alls..
 
Nu går jag ut...
Punkt slut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0