Bodystep...

Ja vad säger man, det är sjukt va man hoppar o studsar o ändå är upplägget så bra att man byter övning just då man tänker ge upp.:)
 
Det är härligt, o det är ännu härligare att kroppen o jag är ett bra team..
 
Men jag måste bara säga en sak..
Det va en person där, en helt enastående person..
Hon tog sig igenom detta passet o gav aldrig upp..
Hon fick mig att bli förbannad på mig själv, även att bli mer taggad..
Hon ska vara otroligt stolt över sig själv!!!
 
Börjar sent imorgon, o på torsdag..
Ska se till o dammsuga golven innan jobbet imorgon..
O på torsdag lämnar jag pärlan på BeGe igen för byte av stabiliseringsstag...
Alltid är det något som bytas..:/
 
Men på Måndag är det dags för trip till Jkpg o jobba där i tre veckor..
Åker hem på helgerna så man får andas ut lite:)
Kan bli spännande, även tungt..
Men det blir ännu en upplevelse o prövning under detta året...
 
Nu blir det tvn innan spikmattan o jag dejtar en stund..
 
Hej hej..

Kommentarer
Postat av: Suzi & Kian & Lillebror i november

Lycka till i jkpg!:)

Svar: Åh tack så jättemycket:)
Pila

2013-08-28 @ 08:01:02
URL: http://www.suziettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0