Dagen som regnar bort..

Det har regnat hela dagen o visst, det behövs regn men man blir så deppad av det..
 
Somnade sent som vanligt, o kände att jag kunde ligga kvar i sängen hela dagen..
Eftersom ryggen va ganska ok när jag vaknade så låg jag kvar o tog vara på stunden..
 
Ringde Vvik idag med fick telefontid med Olle på måndag..
Jag vill verkligen få möjlighet till sprutorna igen, men vill inte riskera att bli sjuk pga dom heller..
Så hoppas han ger mig lite klarhet..:/
 
Färgat håret idag oxå..
solblekt o jävligt innan så nu är det mörkt igen..:P
 
Nehe, tvätten är klar så får ta tag i det nu..
 
Sen drar jag ner o kollar in lyan hos den nyinflyttade parveln..
 
Imorgon är det fredag, o tre dagar kvar på semestern..
 
Heja heja..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0