En bra söndag..

Började dagen sent..
ja, 10.30 för att vara exakt:D
Men uuh så skönt med sovmorgon:)

Sen blev det frulle, dusch o lite småfix innan jag åkte mot Vrum..
Då blev det Magdadate med kaffe o skvaller:)
Sen kom det ytterligare några flickor så jag bestämde mig för att ge dom lite egen tid så jag drog till ica o sa hej till syster innan jag åkte ner till mor o far..
Då blev det mer kaffe o lite småprat innan vi åkte ut på lite äventyr..

Eftersom jag inte hade ätit middag på hela dagen så tackade jag inte nej till en bit pizza..
Sa inte nej till Magdas nybakade muffinsar, eller pappas ballerinakaka heller..:/
Där va den motivationen i botten..

Men imorgon är det ny dag,o nya tag..
Huvudvärken är på besök, vilket jag får stå för själv..:/
Men hoppas det är borta imorgon..

Då ska jag börja dagen med telefonsamtal till BeGebil o hoppas de har tid för min pärla..
Stabiliseringsstaget behöver bytas...
o hade jag varit smart, vilket jag brukar va (harkel) så borde jag fixat detta för några månader sedan..
Skulle vilja ha det gjort innan jag kör till Jkpg..
Så håll tummarna..!!

Tack alla för idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0