Får man...

... stjäla ett barn från ett hem utan kärlek?
Blir det en kidnappning då?
O jag som gör ett brott?

Fan, så många ggr jag velat..
Gaaasch!!

Dagens arbete gick ganska segt framåt..
mycket småskit o fix hit o dit som tog lite tid..
Men annars inga större "bekymmer"..
Jag va otroligt trött idag, mer än vanligt..
men det är väl att jag sover dåligt o att man snart är klar med första arbetsveckan..

Va hos syster o la familja efter jobbet..
fick gofika o kaffe o sen försökte jag hjälpa henne i landet, men efter pust, suck o stön så gav även jag upp..
Fan, rötterna är verkligen stenhårda....

Har insett att jag inte gjort allt för mycket dessa vardagar..
jag har lagat mat o diskat o sen har det inte blivit så mycket mer..

Jag ska se till o ändra på det till nästa vecka..

Nu ska jag se om min tv vill funka..
den hade inte anslutning till antennen stod det..
Vet inte va jag gjort för skit..:D

Nåja..
Imorgon är det fredag, o sen väntar en helg full med äventyr o trevligheter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0