Fredaaaa..

Steg upp strax innan 8 o begav mig mot Aroma för lite kontrollprover..
Sen hem o åt frulle o tog en kaffe innan jag tog mig an fönsterna..
Det stör mig att jag inte lyckas vända på köksfönstret..
Det ser förjävligt ut på utsidan..
Någon som har en stege liggandes som jag kan få låna?:P
Hittar ingen i källaren...
 
Sen har jag sålt ett gäng ögonskuggor på facebook, så de pengarna fick gå till en spikmatta som jag va o hämtade innan..
 
Får se ikväll hur det känns..
Skulle jag lägga mig nu skulle jag troligvis somna o inte bli människa mer idag..
:/
 
Snaaart är syster hemma igen:)
Det verkar gå kanon ute på vägarna..
Tur att E är som han är<3
 
Nu är det bara två dagar kvar på denna semestern..
Lite vemodigt, men skönt o komma in i rutinerna igen..
Inte bara skönt, behövligt oxå..!!
 
Solen skiner idag, så lite mer energi idag än igår..
Då blev det översvämningar lite här o var i stan..
 
Jag hoppas alla får en trevlig helg..
Jag får se hur min blir:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0