Ironman.. typ..

Idag har jag haft mitt egna lilla ironman:D
Men jag sprang inte, eller simmade..
Jag gick 40 minuter till jobbet där jag hämtade min cykel som hamnade kvar där förra veckan..
Sen cyklade jag hem:D
Men det va en bra start på dagen..
 
Jag stannade till på torget o hittade nya växter till tvrummet..
Det blev askalas, tycker jag..
 
 
 
Så det blev omplantering av 7 olika växter..
Sen bytte jag gardiner i alla fönster.
 
Nu hamnade de tidigare växterna på glolvet istället..
de tog för stor plats i fönsterna..
 
 
Köksfönstret är alltid fullt av ett ihopplock..
Men kolla den fina upp till vänster..
 
 
Jag tog ett "skott" med tre blad på hos min morbror när han gick bort i slutet av februari.
När jag va i hans lägenhet ville jag ha ett minne från honom, så varje gång jag ser den påminns jag av honom o hans lilla hem..:)
Den trivs bra där, eller ser han till att den gör det:P
 
Nu ska jag strax gå ner till affären o handla lite så jag kan fixa en kvällsmiddag o en lunchlåda..
 
Sen vid 19 kör vi premiären av stepen..
Måtte jag fixa det..:/
 
Här om kvällen fick jag en verbal käftsmäll av min syster..
Det är så sjukt, vi är så otäkt lika på många sätt..
Alla har vi snesteg, svackor o dåliga egenskaper..
Vi har hittat våra, egentligen för länge sen..
Men nu har vi bestämt oss för att ta tag i dessa, ordentligt,  tillsammans..
Vi har ett mål, och resan har börjat..
 
We will be back!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0