Ledig torsdag...

Började redan kl 8 idag..
så hann med både byte/tvättning/torkning av sängkläderna..
En dusch, en cykeltur till affären o sen middagsdags för mor o mig...
Efter maten åkte vi ner på stan o fixade lite ärenden..

Sen vidare upp mot syrran m fam.
Efter bara några minuter hoppade vi i promenadskorna o gick en timmas runda längs illharjen..
Mamma hade inte gått där innan, så ville visa henne hur fint det är..:)
Efter promenaden blev det lite gungande, fruktätande o taggande inför en timmas bodycombat med syrran..
Ikväll gick det bättre än gången innan..
Lite rörigt ännu men jag blev inte lika yr som sist, men oj va man svettas..

När de va slut beslöt jag mig för att gå hem o då duggade det lite..
Insåg hur härligt mör jag va i kroppen..
O hur skönt det är att röra på sig..
Det gör både gott i kropp o knopp...

Bra jobbat ikväll syrran:)

Imorgon är det dags för jobb igen..
Tror att även den dagen springer iväg..

Måste säga att denna lediga dag har varit mer än kanon..:)
Fler sådana tack..

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0