Så där ja..

Då har man överlevt första arbetsdagen efter en go semestertid..
Kan säga att jag tittade sällan på klockan, för jag gjorde lite större projekt som tog lite längre tid:)

Va ovant att prata så mycket bara:D
 
Fick ett glädjande besked i eftermiddag.
Jag va en av vinnarna till Speedwaybiljetten från friskvårdscenter..
:)
Men nu inser jag att det är sista matchen imorgon, så ska jag se om jag hittar något att gå med, gå själv eller helt enkelt ge bort den?

Det får jag fundera lite på..
 
 
Min reumatolog ringde ju idag oxå..
Samtalet varade säkert 1 hel minut!!
Han: Hej, hur är det?
Jag: Hej, Jo, de började ju väldigt bra, men de senaste veckorna har varit katastrof o allt är tillbaka dit jag va innan sprutan.
Han: Ah, men jag bokar snabbt in en kontroll o så får du ta nya prover.
Jag: Jag tog nya prover i fredags, så du borde ha dom imorgon.
Han: Jasså, så bra, då ringer jag dig på onsdag när jag har mer koll på blodkropparna.
Jag: Ok, ja det vore bra.
Han: Vi säger så, jag ringer dig. Hejdå.
KLICK!

Öh.. hejdå?!

En diskussion va inte o tänka på nej..
Varför boka telefontider när de inte har tid att prata i telefon?!
 
Så nu får jag vänta till onsdag innan jag vet mer..
 
Nu har jag ätit, rensat gårdagens skörd av kantareller o skulle egentligen ut o går..
Men startade tvn o det är en dokumentär om en 20 årig dvärg som är helskön, så jag lägger mig o kör övningarna framför tvn o hoppas att jag kommer ut på promenad imorgon istället:)
 
 
Det va allt för idag..
 
-
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0