Aj min näsa..

Efter en relativt bra o snabb arbetsdag va det dags att köra hem o byta om inför kvällens nya pumppass..
Det va helt okey, fast några låtar tyckte jag va ganska lika det förra passet..
Men axellåten tycker jag är roligast, o utfallslåten är mindre rolig..
Glömde bort mig lite ibland o tog vikter som jag tog "förr"..
Men det gick vägen men aj va det sved i kroppen..
 
När vi körde axellåten skulle stångjäveln upp då ville inte alltid armarna som jag ville så på nått konstigt vänster slet jag upp stången o lutade huvudet lite för nära, o slog stången rätt upp på näsan..
Va livrädd att jag skulle få näsblod, o att det skulle se ut som om jag "tagit ut mig" för hårt, men det klarade sig..
Pjuhu...
 
Nu ikväll har jag ätit smarrig middag, som jag även åt till lunch..
Isterband o dillstuvad potatis..
Slängde på lite keso på grönsakerna, kanske gör nått?!:/
Lite smått rädd för att jag kommer gå upp om jag äter lite för gott..
Men eftersom jag tränat ikväll, o tränar imorgon så kanske det inte är sååå farligt..
 
Bakar även syrrans goda bröd nu, det innehåller honung o russin o äpple som gör den söt o god..
Inte bra, men bättre än o köpa en ljus fralla...
 
Jag hoppas att mellanmålen med mkt protein ska hålla mig ganska stadigt iaf..:/
 
bra jobbat ikväll syster, o vi ses imorgon på stepen:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0