Att njuta.

Det är efter en sådan här månad man inser hur lite man njuter av vanlig mat..
Vanlig som tex stuvade makaroner, pajer, grytor mm..
 
Mammas kålpudding med äkta brunsås fick mig att blunda av njutning..
Den satt som ett smäck!!!
Tackar jag för..
 
Har gjort isterband med dillstuvad potatis till imorgon..
Det är oxå något jag suktat efter:)
 
Ikväll blir det räkmacka med kesellabröd och dillkesella..
ska försöka göra det så nyttigt jag bara kan...
 
Va även nere o handlade så jag kunde göra sandras goda bröd, men insåg när jag kom hem att jag inte hade russin, så får ta det till veckan istället..
Det brödet är så sjukt gott...
 
Jag ska hålla mig till mina mellanmål o hoppas att det hjälper förbränningen lite..
 
Imorgon är det pump som gäller, o tisdag är det step...
Är bättre i min "förkyldning" så hoppas det ska gå bra:)
 
Nu tar jag söndagskväll..
Tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0