Bodyattack..

Idag ställde jag klockan trots ledig lördag..
För jag valde ett "tidigt" pass på friskvårdscenter..
Det va gästinstruktörer från Nässjö o körde Bodyattack..
Jag missade förra ggn de va här, så jag pallrade mig upp o iväg..
Jag åt ingen frulle innan,  bara en smootie, vilket märktes..
tränar aldrig på morgonen, o jag va inte i form direkt för styrkan om man säger så..
Benen va aldrig still, o gud vilka hopp o vilken energi..
Det häftigaste va när alla stod längs med väggen o gjorde breda jämnfotahopp o hela salen dunsade i takt med basen, trots att det va jobbigt o såg väldigt konstigt ut så log ta mig tusan varenda kotte där inne just då:D
 
Lite rörigt ibland, som vanligt när det är nytt men den tjejen som höll i det va kanon!!
 
På fredag är det provpass på GRIT, men missar det pga jobb:/
Synd synd!
 
 

Nu har jag hunnit med en hel del, o det känns bra att ta tag i dagen tidigt för en gång skull..

Imorgon jobbar jag några timmar, o sen en heldag på måndag...
Sen fåt jag lite ledigt:)
 
Wiee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0