Det gick inte som jag hoppades..

Efter en ruskigt seg eftermidda på jobbet så va det dags för veckans step..
Eftersom jag äter lite mer normal mat nu så är magen inte beredd på det, vilket resulterar i att den ibland är uppblåst..
Att då kliva in i salen o välja att hoppa upp o ner på en låda är inte så supersmart..
Kan säga att det inte blev bättre..
Men jag va kvar, o jag rörde på fötterna trots att jag inte hoppade alla ggr...
Så besviken gick jag ut o syrran o jag skrev upp os på CX på torsdag, får kompensera det hela då..:/
 
nu har jag lagt fötterna på soffbordet o tvättmaskinen snurrar o jag tänker inte göra ett knop till idag..
 
Hoppas magen lugnat ner sig till imorgon..
 
Vi säger så, hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0