En ledig måndag..

Härligt med ledig vardag..
Veckan blir inte så lång nu:)
Fast jobbar fem dagar iaf..
 
Idag blev det cx med syster..
En bra pass o svetten bokstavligen rann från näsan när jag gjorde sista övningarna..
 
Sen blev det lite matlagning o en tur upp till syster o Elias som va i pulkabacken..
Han gillar det:)
Jag åkte två ggr, o konstigt nog kom jag längre än lilla krabaten..
Kan det bero på att man är något tyngre:D
 
I kväll har jag o A varit på överraskningskalas för lilla L:)
Tror nästan hon visste att någon skulle komma:D
Jag hade köpt tårta, o de hade bakat marrängtårta:D
 
Sa åt mig själv att låta bli långt innan, men väl där blev det värre..
Ja, jag smakade på dom..
Men vet inte om det går att kalla det för tårtbit:D
Det va mest tårtgegga:D
Det va iaf oförskämt lite för att vara jag:P
 
Jag vill verkligen inte tillbaka till frosserierna, o jag tänker kämpa mig ner lite till..
Bara för att det är jultider så tänker jag inte göra bort mig för det!!
 
Så det så!!
Imorgon är det back to work!
Känns sådär faktiskt..

Men blir nog bättre när man väl är där o igång igen:)
 
Idag hade jag min nya tröja till födelsedagsbarnets ära:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0