En lördag..

Började med några timmars jobb..
Flöt på bra o tiden gick fort:)
 
Sen hem, åt middag, diskade ett berg, slängde i en maskin tvätt..
Fan va irriterande det är när man tvättat o plaggen luktar surt!!!
Tips på det?
Har kört med citronsyra i 90 grader, men hjälpte inte:/
 
Vid 5 tiden tog syrrans familj med mig till Sapa Arena för premiär av Elias karriär som hockeyproffs..
Asså vad säger man, lilla killen klivet ur på isen, benen går åt alla håll o pojken håller humöret uppe o njuter av o se sin pappa åka bra o ger verkligen inte upp..
Hjälmen åkte av o han tog sina pausar, men han va ute på isen lika snabbt..
Den killen är ju helt enastående..

Jag o syrrans karriär på isen som små flickor slutade med en sprucken haka o två lipande tvillingar som gav upp!
Vi lipar alltid ihop, trots att bara en av oss har ont eller mår dåligt..
Thats it!
:)
 
Jag hade med mig kameran för att han i framtiden ska se dessa bilder o komma ihåg hans otroliga debut på isen:)
 
Här kommer ett gäng bilder, hoppas inte syrran tar illa upp att jag skryter om er son...
 
Ikväll fick det bli lite "testbakning"..
Skulle göra en mjuk pepparkaka men den blev katastof, så jag slängde den, gick inte att äta alls..
Sen slängde jag ihop några chokladbollar till så dadlarna gick åt o inte blev för gamla..
Ska ta mig 3 st till teét sen o njuta av helgens ledighet..
 
Nästa vecka ska jag banne mig träna tre pass..
Måste ta o kompecera denna veckas "lateri"..
 
Bodypump o boxercise är bokat, får klura vad det blir mer:)
 
Tack för idag fam Eriksson/Jennerstrand..
Detta gjorde min dag!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får skryta hur mycke du vill:) tusen tack för att du va med å fotade:)

Svar: Jag är bara stolt över att vara just hans moster:) Va så lite så, ville inte missa den stunden!!
Pila

2013-12-14 @ 21:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0