Ingen vidare dag!

Motgångar o onödiga situationer som jag inte behövt sätta mig i om jag bara hade öppnat käften!!
 
Idag e en sådan dag jag helst bara vill lägga mig i soffan o svulla choklad!
Som om det skulle bli bättre??!
 
- 0,9 kg visade vågen idag!
Helt ok, har ju faktiskt ätit normal mat ibland men äter fortfarande mina mellanmål!!
 
ser ut att bli dåligt med träning denna veckan, vilket är irriterande för min hjärna..
 
Skulle gjort ett hemmapass cx ikväll va tanken..
La mig på mattan o började men slutade lika snabbt..
Motivationen va lika med noll..
Så jag bestämde mig för att gå ut o handla..
Långt blev det inte men, ut gick jag..
 
Nu är det bonde o sen ska jag ta en lång dusch o försöka skölja av mig alla problem..
Ett försvinner iaf, fotsvetten!
 
En bättre dag imorgon tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0