Onsdag..

En dag på jobbet som gick ganska smärtfritt, förutom att jag inte fick lunch förän 14.20.
Jippi, not..!
O kycklingsallad va ju inget mättande kanske..:/
 
När vi slutade va det snooorhalt o det gick i snigelfart hem..
Hoppas det inte händer allt för många olyckor i natt..
Kör försiktigt för bövelen!
 
Nu har jag lagat mat..
idag slog jag på stort o gjorde hamburgare på hjort o kesellabröd..
Blev så sugen på pommes så några fick det allt bli..
 
Vad jag än äter så känns det inte okey, trots att jag tränat bra o att jag inte ätit godis/kakor eller druckit nått annat än vatten o kaffe..
 
Magen är inte helt hundra heller..
Fick väl en choch av "annan" mat kanske..
Hoppas att den är stabil tills imorgonkväll, då ska jag o syrran köra cx...
Sen är det söndagspump som gäller för mig..
4 pass denna veckan är rikigt bra!!
 
Jag kämpar på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0