Resultatet

FF´s 30 dagar är nu klara o jag har klarat det galant..
De senaste dagarna har jag drömt o suktat efter massa gott men hållt mig ifrån det..
 
Jag är stolt över mig själv som valde att göra detta på egen hand, utan att "tävla" i själva ff.
Jag skulle aldrig vinna, o jag har ju faktiskt redan varit i Portugal så varför skulle jag betala tävlingsavgiften?!
Jag kunde ju tydligen klara de själv:)
 
Här kommer den "nakna saningen" (känsliga tittare bör blunda)
 
 
 
Nu ser jag hur sne jag är :O
Både tatueringen är sne, o hela min vänstra sida, kolla bara på bilden längst till höger..
Jösses:D
 
Jag är nöjd med resultatet o hoppas att jag kan hålla mig här nu, o kanske sakta men säkert gå ner till 70 kg en vacker dag..
men då gäller det att jag håller igång med träningen, o håller mig till mellanmålen o låter inte sockerfällorna sluka mig..
 
Jag ska iaf fira med mammas kålpudding i eftermiddag..
Inte fy skam det ska jag säga..:)
Men först, några timmars jobb o sen "ny" vägning hos Hanna på specialvågen:)
 
Tack alla ni som stöttat mig o inte slängt godis i ansiktet på mig:)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0