Snön vräääker ner..

O har gjort sedan 12tiden..
Min bil är helvit nu...
 
Idag tog jag tag i en storstädning..
Det är så skönt när det är klart o mattorna är fria från damm o smuts..
Irritationsmoment delux..
 
Vid halv 2 va jag nere på stan med några fler som trotsade snön..
Det va kalenderöppning o det lottades ut vinster från friskvårdscenter o vetlanda handelsplats..
i en halvtimme stod jag o lyssnade på "historian om julen"..
kallt kan jag meddela...
 
Vann tyvärr inget idag, men anledningen att jag gick ner va för att köpa lott till stora julklappssäcken..
Tror ni jag gjorde det sen?
Näe, glömde bort det totalt...
 
Nu har jag gjort lite mat o till dagens middag fick det bli en nybakad smörgås med biffar o kesellarödbetssallad..
Nams..
 
Nu väntar jag på att få hoppa i skorna o gå ner till söndagens kvällspump..
Hoppas att kropp o knopp är med ordentligt så jag kan göra bra ifrån mig..
 
Ikväll hamnar jag i soffan igen o ser va tvn har för utbud:)
 
Kramar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0