26 kort år..

Va fan, jag va ju nyss barn o hjälpte pappa att rensla land, eller ah, rensa allt jag såg...
Hur kunde det bli så här helt plöstligt??
 
Nåja, alla ålder har sin charm..
Typ rynkor o gråa hårstrån...
 
 
Dagen har gått skitfort..
Vet inte vad som hände i em, timmarna bara försvann...
O tidigt fick jag gå hem oxå sa chefen, för jag va så snäll o duktigt..
(eller kanske inte, va nog för att jag kom tidigare)
 
Hela dagen har det strömmat in grattisar o det värmer verkligen..
O det bjöds på fika till min ära o nej, jag hade inte mage till o tacka nej när det va köpt för min skull.. :/
 
Fick tråkiga besked från doktor Olle idag, vilket gjorde att tankarna flög o snurrade fram o tillbaka..
Men en dag i taget, en dag!!
 
Nu ska jag förbereda mig på kvällen träning...
det får avsluta denna födelsedagen...
 
 
Tack alla ni som gjorde min dag...!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0