En dag med min finaste vän...

 
Sov länge idag, vilket va behövligt..
Efter en stund kom min fina vän, o vi tog en kaffe medans jag öppnade min present..
som vanligt prickar hon rätt när det gäller mig..
Förra året gav hon mig Lasse winnerbäck på öland en superbra sommardag som jag kommer minnas resten av mitt liv..
I år fick jag ännu ett äventyr tillsammans med henne..:)
Vi ska åka till Ullareeeeed o övernatta i stuga..
men vi får vänta tills konto o tid tillåter..
Nice as hell !!
 
vi åkte o åt planka i Sandsjöfors oxå..
Guuud så gott det är...
Mycket mätta o nöjda åkte vi hem till mig igen o avslutade med kaffe o tårta:P
Konstigt att det gick ner de oxå haha..

Jag vill tacka min underbara vän för alla skratt, god mat o skitbra present..
Dette ska bli den beste sommern i heijle våre liv.. (gör ett nytt försök i år haha)
 
Du o jag Magdis, du o jag...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 du och jag!

2013-02-10 @ 19:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0