En kväll i Eksjö..

Efter en bra o snabb arbetsdag åkte jag hem o fixade till mig för kvällens trevligheter..

Vid femsnåret hade jag, tillslut hittat till rätt plats i Eksjö..
Jag är sämst på att köra o hitta rätt alltså:D
Tillsist va jag iaf hos M.
Då blev det lite handlning inför tacosen..
Sen matlagning som tillslut blev superbra..
Många olika önskemål o många kockar:D
Men ner gick det o mätta blev vi..

Lite "dans" bjöds jag o A på där i soffan o satan va det gick:D
Man behövde inte dricka för att känna sig lite småyr, om man säger så..

Vid 20-tiden va det bowling..
O det började dåligt, blev lite bättre på mitten o sen gick det totalt utför:D
iaf för mig..

Men en strike kunde jag bidra med iaf..

När vi kände oss nöjda så gick vi tillbaka till M o då kröp vi ner i soffan o smällde i oss Linas smarriga Marängsviss...
Mäktig, men god..

Åkte hem skapligt så jag kunde komma upp skapligt idag..

För snart ska jag med syster m fam till några vänner i Växjö....

Hej o hå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0