Magda blev 25 år hon oxå:)

Varit ledig idag,  vilket kändes weerd..
Kändes som söndag hela tiden..
 
Efter lite fixande o handlande åkte jag tillslut ner till vrum igen..
jag o Magdis bakade tårtor o styrde innan det kom lite gäster, ja, för de va inte många..
Ledsamt när vänner sviker så där.. :/
 
Men jag hoppas att de som kom gjorde henne lite glad iaf:)
 
Jag lyckades bra med mina presenter iaf, det kändes kul:)
 
O hon lyckades bra med tårtorna..
 
Nu är kl mkt o jag ska hoppa i säng..
 
Måste bara säga att jag har världens bästa "svärmor"..
För det e vad jag kallar henne..:P
Imorgon äter jag lyxlunch;)
 
Tack för idag vännen!!

Kommentarer
Postat av: Magda

<3

2013-02-19 @ 22:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0